Oxin Control

مشاوره , طراحی , اجرا و آموزش سیستم های اتوماسیون صنعتی و ربات در تمامی صنایع

Oxin Control

مشاوره , طراحی , اجرا و آموزش سیستم های اتوماسیون صنعتی و ربات در تمامی صنایع

Oxin Control

شرکت اکسین کنرل با بهره گیری ازمجرب ترین متخصصین حوزه اتوماسیون صنعتی و نگهداری و تعمیرات ماشین آلات صنعتی , توانایی ارایه خدمات به شرح زیر را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه دارا می باشد .
برنامه نویسی انواع PLC
طراحی تابلو های کنترل اصلی و فرعی
مشاوره در خصوص طراحی و اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی.
مشاوره و راه برد فعالیت های نگهداری و تعمیرات کارخانه های صنعتی و تولیدی .
آموزش بخش های مختلف اتوماسیون صنعتی در کارخانه ها , موسسات و شرکت ها به شرح زیر :
PLC مقدماتی و پیشرفته زیمنس /S7
PLC مقدماتی و پیشرفته دلتا
PLC مقدماتی و پیشرفته LS
PLC مقدماتی و پیشرفته OMRON
Wincc
Wincc flexible
پروتول / Protool
مبانی برق 1 و 2
نگهداری وتعمیرات تجهیزات الکتریکی
نقشه کشی با Eplan
نقشه خوانی الکتریکال
شبکه های صنعتی
سروو درایو ها
نمایشگر ( HMI) دلتا و ( NS) OMRON
PLCمقدماتی و پیشرفته های پیلز
دستگاه های اندازه گیری
درایو ( اینورتر ) زیمنس و OMRON وYaskava
ماشین های الکتریکی و21
الکترونیک صنعتی و الکترونیک عمومی
سنسورها و عملگرها
اتوماسیون صنعتی
شبکه های پروفی باس (Profibus)

  • ۰
  • ۰

                                        

با توجه به شرایط موجود در صنعت اتوماسیون صنعتی و ربات  , کسی می تواند بهترین فرد در کسب و کار اتوماسیون صنعتی ( PLC Man  ) باشد که دارای تیکه های بیشتری از این این صنعت را داشته باشد . مثل توپ فوتبال .

تشابه توپ فوتبال با صنعت اتوماسیون صنعتی به شرح زیر است :

لطفاً به ادامه مطلب بروید

هر چقدر تیکه های توپ فوتبال بیشتر باشد , این توپ می تواند گرد تر و مستحکم تر باشد . متخصص اتوماسیون صنعتی هم بدین صورت است . کسی می تواند در این صنعت بدرخشد و موفق باشد که به بخش های این صنعت (تیکه های ) اتوماسیون صنعتی اشراف و تسلط بیشتری داشته باشد . بعنوان مثال ( همانطور که در شکل مشخص است ) به شبکه های صنعتی , المان های پر کاربرد در اتوماسیون صنعتی , انواع درایو ها , روش های نقشه کشی و آشنایی با نرم افزارهای نقشه کشی  آشنا باشد .

آشنایی به Culture ( فرهنگ ) موقعیت احداث پروژه و اپراتورها و کارگرانی که در کنار این پروژه در حال کار ( بهره برداران ) هستند بسیار حایز اهمیت است.

 اهمیت آشنایی هیدرولیک و پنوماتیک  هر چند در حد مقدماتی بسیار حایز اهمیت است . به تجربه ثابت شده برنامه نویسان خوب ( PLC Man  ) حتماً آشنایی خوبی با مباحث هیدرولیک و پنوماتیک دارند .

خدا می داند که چقدر این موضوع مهم است . خواهشاً توجه کنید , خصوصاً مدیران عامل شرکت ها .به اعتقاد من (به عنوان  مشاور سیستم های اتوماسیون صنعتی و ربات ) , یک برنامه نویس , طراح و مشاور خوب در زمینه اتوماسیون صنعتی باید دارای سابقه فعالیت در بخش نگهداری و تعمیرات را داشته باشد . می دانید چرا ؟ یعنی شب , صبح دیروقت , بی وقت خط تولید خراب بشته و متوقف بشه (خط بخوابه ) و نیروی نت برود و عیب یابی کند و خط تولید را راه اندازی کند و وقتی این فرد در جایگاه طراح قرار گیرد می تواند حس آن نیروی نت را که شب تا صبح در تلاش بوده تا خط تولید را راه اندازی کند درک کند و نقشه های بهتر , برنامه نویسی PLC واضح تر ( کامنت ها و سیمبل های بهتر و عامه تر ) داشته باشد .

برنامه نویس خوب باید با روش های برنامه نویسی در تمام PLC ها آشنا باشد . از بهترین روش های برنامه نویسی را در نرم افزارهای Wincc و Wincc flexible آگاه باشد و بتواند با توجه به هزینه های بالای  Panel های HMI برنامه ای بنویسد که بهترین بهره برداری را از صفحات HMI داشته باشند ( منظور اپراتورهای دستگاه و نیروهای نت می باشد ) .

پس سعی کنید تیکه های توپ اتوماسیون صنعتی خود را بیشتر نمایید .

موسسه اکسین کنترل می تواند برای سرعت بخشیدن و افزایش توانایی های شما بسیار مفید باشد تا توپ اتوماسیون صنعتی گرد تر و مستحکم تری داشته باشید .

 

 

 

                                       

  • ۰۱/۱۲/۰۴
  • دکتر حمید رضا ولی زاده

ABB

DRIVE

HMI

PID

plc

آموزش

انکودر

برنامه نویسی

طراحی

پروژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی